Barkarby

Telefoniportering

Nu kan alla som önskar att flytta det fasta telefonnumret eller beställa ett nytt abonnemang kontakta Bahnhof via kundtjänst 010- 510 00 00.
Man kan också fylla i Porteringsblanketten och maila eller posta denna.
(det står i blanketten). Själva flytten tar cirka 1-2 veckor.

2 kommentarer

  1. Janne Lindh

    Jag sade upp mitt Com Hem bredband avtal i god tid. Antog självklart att det även omfattade telefoni delen som porteras till Bahnhof. Där hade jag tydligen fel eftersom den senaste fakturan innehåller en post om Prisplan B. Har idag kompletterat uppsägningen till Tele 2. Se det som en ren information till er som läser denna sida.
    Janne

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

© 2024 Vålberga

Tema av Anders NorenUpp ↑