Barkarby

WiFi signal – uppföljning

Det pågående ärendet har tyvärr dragit ut på tiden.
Vi har inte varit nöjda med de förslag och lösningar som tagits fram, därav den långa hanteringstiden.
Vi har nu ett förslag på en lösning som vi tror på men som ska utvärderas innan
den godkänns från vår sida.
Bahnhof har varit dåliga på att återkoppla till er alla som anmält detta men lovar att kontakta alla senast i slutet på denna vecka.

2 kommentarer

  1. Marcus

    Ingen som kontaktat oss ännu, ringer man Bahnhof känner dom inte till något ärende i vålberga……
    Vem ska jag vända mig till?

    • Peter

      Hej Marcus,
      Detta ärende ligger hos special supporten för storkunder och Brf. Du kan inte kontakta dom men de kommer att återkoppla. Det är ett pågående ärende som tar tyvärr en hel del tid.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.

© 2024 Vålberga

Tema av Anders NorenUpp ↑